GYIK

I. Mindent a leírás alapján állítottam be mégsem működik. Mit tegyek?

     I.1. Változtasd meg a jelszavad, de csak egy alkalommal!

     I.2. Töröld a meglévő eduroam WiFi profilt az eszközről és állítsd be újra a leírások alapján a hálózatot.

     I.3. A jelszóváltoztatás után 5 perccel működnie kell a hitelesítésnek.

     I.3. Windows 8 és 8.1 driver probléma:

          I.3.1.Windows 8 és 8.1 több esetben tapasztaltunk problémát, amit a meghajtóprogram régebbire (Windows 7-es) cserélésével megoldható.

II. Hogyan változtathatom meg a jelszavam?

A jelszóváltoztatás után a Neptunba is az új jelszóval tudsz majd belépni! Ha használsz más központi hitelesítést használó szolgáltatást is (például levelezés), akkor ott is az új jelszó lesz érvényes.

     II.1. Nyisd meg a www.unideb.hu oldalt és lépj be a bal oldali menü "Belépés" résznél a saját hálózati azonosítóddal (Neptun felhasználónév és jelszóval).

     II.2. Kattints a bal oldalon lévő sávban a "Felhasználói profil" menüpontra és add meg az új jelszavad. A jelszónak legalább 8 karaktert, számot, kis- és nagybetűt is kell tartalmaznia!

     II.3. Mentsd el a változtatásokat a "Mentés" gombbal. Majd a sikeres módosítás után kiléphetsz az oldalról.

magyar